Slut idag

Jag har inte sovit typ nått inatt, och jag ska upp kl 8 imån, blä, jobbigt, men kul iaf, tror jag kan altid ha skoj även om jag gör något som är mindre roligt!
Men nu ska ni få lite bilder från de senaste dagarna, varit skit upptagen med att städa och annat, skit vad lång tid det tar att städa hela lägenheten innan jul...hehehehe
Jag igår kväll
mer snö tack, jag fullkomligt älskar snö!
fin utsikt!
balkongen, är totalt insnöad snart, kan alltid hålla tummarna på en liten snöstorm...hehehe
fredagens utstyrsel...
Åååå så gott, specielt mys med snön ute!
min middag i förra veckan som jag glömde lägga upp. men åt samma idag fast utan såsen, som här är en saffrans
sås som jag gjort helt själv. Nu såhär innan jul så gillar jag att testa på att göra mer färgglad mat och mat med
saffran i för det får mig att tänka på julen, och det smakar gott så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0