MIn Kväll i Bilder...

min middag blev lammkorv, med ungsstekta potatis "brickor" eller vad man nu ska kalla dem...
min vintage klänning som är lite
50-tal stil. ser inte ut som mycket,
men är jätte fin på! Mer bilder sen...
mycket bra tyg, med lite skimmer. Snyggt och vardagligt chic, med en vinter "vänlighet"
mina nya hängen som jag tyvärr bara var tvungen att ha, dessa är gjorda på mynt som jag använde (hade) när
jag var liten, minns då de fortfarande använde dessa, det var rätt länge sen typ 1992 eller nått.
Halva texten är på Cypriotiska (som de talar på Cyperns grekiska sida) och på turkiska på andra halvan
av texten. Vackra gamla mynt! LOVE IT!     Sån underbar nostalgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0