ZZZ....

Mitt internet var nere i natt så jag kunde inte lägga upp detta inlägg, men här kommer det!

 

kl.03.47

Så jag ligger här i sängen, jag har en Knudd på min högra sidan, som rullar runt som ett litet fån, i hopp om att han ska fånga min uppmärksamhet, men han ligger för långt ner för att jag ska nå hans söta lilla mage som bara vill bli kliad….

Jag låg och undrade om min idiotiska migrän kommer att få för sig att försvinna till imån, eller om den kommer att insistera att hålla i sig tills dessa att jag ”blöder” av ilska över min huvud-värk! Jag hoppas verkligen inte det, för jag tror verkligen inte att jag klarar av en till dag av att nästan sova bort halva dagen, eller allt stilla sittande i en soffa med min bok, då det gör för ont i mitt huvud för att sitta och titta på nått på min dator, eller ens att surfa, nu så här dags innan jag ska sova för andra gången i dag så har jag plockat fram mitt laptop, lagt den på min magen ovanpå mitt täcke och en varm filt, i förhoppning av att den nersänkta ”dova” belysningen (som jag sänkt styrkan på) kommer inte att störa mig nog, för att jag ska få lite skrivet. Om jag nu inte kan kolla på film, eller surfa för alla poppup bilder och reklam får mig att må skit, men med mycket, mycket dov ljus så kan jag FAKTISKT  stå ut med skiten, dock tittar jag inte så mycket på skärmen alls faktiskt! Jag är mer fokuserad på att inte titta på den, men konstigt nog så får detta skrivandet mig att känna mig lite bättre, lite mer ”mänsklig” mindre handikappad, kan man väl säga, för enligt mig så är det just så jag känner mig när jag har migrän, och det enda jag känner då för att göra är ligga under mina täcken, och sova bort min inkapasitet! (är det ens ett ord?oh, well u know what i mean!)

Men nu ska jag klappa the knudd, och gosa (gotta) ner mig i sängen och hoppas på att jag kommer att vakna utan min migrän, för jag vill kunna känna mig mer kapabel i mån, och kanske till och med få något nyttigt gjort, kanske ta och vårstäda köket, om jag mår bättre, för tro mig det var inte bara mitt rum som behövde det!

Snark*-*  zzz zzz zzz C u


Kommentarer
Postat av: Samuelmari

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2012-06-29 @ 12:21:49
URL: http://samuelmari.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0