tidigare idag...

Jag orkade inte lägga upp detta, fören jag tittat igenom mina bilder jag tog medan jag skrev detta, så det blev lite försenat, mitt huvud skriker inte på mig just nu iaf, så jag passade just på att fixa till bilderna i rätt storlek m.m. så att de kunde laddas upp utan att det tar en timmer per bild *-*
kl.13.31

Jag vaknade för inte så länge sedan, ja, jag vet att det är sent, men jag låg i sängen och försökte att fortfarande sova bort min migrän, så klart så funkade inte det! Men nu sitter jag i mitt rum med två lekiga katter som stuttsar runt och är nyfikna på att sakerna jag har städat in i fel platser enligt dem, de kan bara inte sluta att sniffa på allt, hela tiden något ”nytt” att sniffa på, inte att någon ting är nytt, men jag tycker att det är lite skoj att jag kan förvirra dem så pass med min omförflyttning av mina saker, att de sniffar på hela rummet, ja det kanske kan klassas som lite lätt skadeglädje, men, det r väl inte det om de tycker att det är skoj….

 

Jag skulle inte säga att det räknas iaf. Fjant sitter i fönstret och tittar ut på fåglarna som flyger runt, och regnet som alltid är lika fascinerande, lite kul att Fjant tycker att regn är lika skoj att titta på som jag tycker det är att lystna på! Jag älskar verkligen regnet, just nu känns det som det är riktigt svensk vår, vi får ju sällan vår, men när vi får den så är den underbar! Och om det hade varit 10°C mer så hade vi kunnat säga att det är Svensk sommar :)

Nu ska jag iaf försöka att få lite nyttigt gjort, antingen så lägger jag mig igen och deckar av ont i mitt huvud, eller så kommer jag äntligen att få min ipren att funka, vilket som så hoppas jag att jag kan få något nyttigt gjort idag, för just nu är jag så himla uttråkad så jag kommer snart att börja ha långa filosofiska dialoger med mig själv!

 

 

massa söta fjant bilder...

 

 

 

detta är var Fjant ligger och sover nu, vid mitt fönster, märkte att han gillade att ligga där, så jag la nyss dit en filt som han kan gotta sig på...knudde ligger i en hylla i ming garderob, och de håller mig båda sällskap, skit mysigt!
Hörs ikväll, har ju inte mycket annat för mig, så länge jag sitter still och inte tittar för mycket på skärmen, så gör det inte så himla ont, men jag ska ta lite till ipren snart, hoppas de hjälper denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0