middag på The Palace

I Onsdags så var jag på en skön middag på The Palace, med gott sällskap och massor med god mat!
laxen, gick inte att äta,med vitt vin, vinet var gott, men resten av middagen var superb!
Dock glömde jag att fota ryggbiffen med bearnaisesås och jätte goda pommes... med rött vin.
rom, 15 år gammel och  bara pyttelite av den för den var  nog rätt dyr *-*
men den var jättegod!
och bitar av tryffel som efterätt, så himla gott, den vita var bäst! skit god, lite sex on a plate *-*
min utsikt, det var det perfekta dagen på "slottet"
en regnig sommar kväll med underbar middag och regnet som skön bakrunds "musik"
jag på väg till middagen, men jag ser lite konstig ut i ansiktet, men jag ändrade lite på ljuset, men annars så har jag inte gjort mer än ändrat på kontrasten lite för att få den se lite "glowy" ut!
and here are my lovely shoes... red hot and sexy *-* kanske kan kalla dessa mina pin upp shoes?!?
Jag glömde tyvärr att ta kort på klänningen, men jag kommer att ha på mig den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0