Idag Outfit Hemma

Idag känndes det väldigt vårigt ute så det fick bli ett par shorts, imån ska jag uppdatera er lite på hur det gick på the studio, kom inte hem fören kl halv 22 så jag var rätt slut, och jag stannade uppe till ännu senare pratandes dtrunt och skämtandes i gott sällskap, till kl 06 på morgonen, vi kunde bara inte ge upp! så jag sov till minst sagt sent idag, men imån blir det andra bullar!
Leopardtryck på toppen, passar väl bra till mitt nya tema på min header också, trå mig ren tillfällighet där, har bara 6 saker i min garderob, mas 7 som består av leo-tryck, men fint är det så länge man passar det med nått bra, så man inte ser tantig ut!
natti natt alla, hörs imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0