Före och efter The studio

på dagen innan jag stack till the studio
När jag var på the studio så smygfotade jag mig själv inne i omklädningsrummet:
var skit svårt att ta dessa, man får ju inte fota inne i lokalerna, men det var ju bara jag där, men min kamera låter, så jag vågade bara ta två bilder, helt utan blixt, så de blev skit kassa!
Och nu självaste bilderna som jag tog på the studio, men idag får ni bara se dessa 3, av 11!:
Ni får mer än gärna, lämna lite feedback, kul att höra vad ni tycker om mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Marcel

Ett ord, "Shit!"

Du vill inte ens veta vad jag tänkte när jag såg första bilden. ;)



Du har en mysig attityd och posar väldigt avslappnat (suprise).



Den klädseln funkar bra till din kropp, sminkningen till dina färger.



Bild nummer två är skitbra posad.



2010-05-13 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0