Dax att sova

Nu ska jag gå och testa att sova, håll tummarna att jag kan somna, och att min migrän ger upp nu, för jag ska träffa min mamma imån, har inte sett henne sen hon åkte till Marocko!
och ett inlägg jag skrev lite tidigare inatt:

Kl.00.02 Sex and the City 1, på datorn, katterna mumsar på lite burk mums, och jag har kommit till den delen av filmen där Carrie ska fotas för VOGUE´s great style at any age, Vera Wang,  Carolina Herrera, Christian Lacroix, Dior, Oscar De La Renta och Vivienne Westwood är de klänningarna hon får pröva på under fotosessionen, så himla fina klänningar, men inget vem som helst kan ha på sig, men de är alla ett kostverk i sig! Jag har inte märkt det innan men i en kort scen ser man André Leon Talley sitta i en stol och titta på när carrie blir fotad, lite skoj för han är ju är väldigt influens rik man i modevärlden, och för er som inte vet det, den nya domaren i ANTM (Americas Next Top Model), i den senaste säsongen av ANTM, som ersätter Miss Jay.

Kan man tänka sig hur många kvinnor som från barndoms ålder har alltid drömt om att hitta en man och ha det perfekta bröllopet, men hur många hoppas på att få det perfekta äktenskapet? Jag har aldrig varit en sån tjej som tycker att sitt bröllop kommer att vara den viktigaste dagen i sitt liv, men jag kan nog kanske hålla med om att klänningen kommer att vara den viktigaste klänningen som man kommer att ha på sig under hela sitt liv, men det är bara för att man oftast har på sig den dyraste klänningen, man någonsin kommer att köpa… Men varför denna stora mani av att gifta sig och att ha så brottom att skaffa barn, volvo och hund…eller hur går det?  Jag kommer aldrig att förstå mig på varför alla har så brottom, om man ser på dessa Sex and The City tjejerna, så kan man ändå börja undra för att det är ju iaf väldigt många fler kvinnor nu som faktiskt väntar på gifta sig tills de har den perfekta karriären, och sen gifter de sig, och det känns ju lite mer logiskt, då man mistar stora delar av sitt liv om man gifter sig direkt, och skaffar barn, då kanske man slutar med att titta tillbaka på sitt liv och undrar vart tog mitt liv vägen…Känns som det har blivit så mycket med jätte unga tjejer som skaffar barn innan 20års åldern.

Fast jag måste erkänna att en av de sakerna ser jag fram emot jätte mycket… jag längtar till att skaffa en hund, en liten sak jag har velat ha sedan jag var 4år, och såg en sån här, och sed dess har det inte funnits någon annan hund jag mer velat ha, trotts tat jag vuxit upp med alla sorters stora och små hundar, så är det en chihuahua!

tror ni jag kan få just den här hunden fast i valp format? fast gärna en som är lika långhårig och söt!
Natti natt *-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0