Nytt denna veckan...

Titta vad jag kom hem till här om dagen, i mitt rum hade en toa rulle, och på så klart var fjant tvungen att attackera den, då han är helt galen i toa rullar!
Topp från Monki, 40kr på super sista minuten REA!
Test av  nya lösögonfransar: Jätte fina!
Men, kanske inte bilden...hihi
Fick dessa av min mamma då vi var ute och åt söndags lunch tillsammans!
Detta är vad jag dricker på jobbet:
1, varm choklad med extra chocklad sirap i!
2, Vitamin vatten smak drakfrukt
3, vitamin vatten nr 2 smak blandfrukt
Och det bästa med denna, är den Coola texten, som lyder:
"äntligen hemma efter en trestegsraket, förfest, vip-kö, efterfest. pompom! fumlar med nycklarna tar en pizza kvart å läsa upp. radiostyrning ut i köket. öppnar kylen. bländas av det skarpa ljuset (stänger fort).
somnar med skorna på framför usel sitcom. det är ingen vacker syn, vi vet. för vi har varit där. även vi har blivit väckta av en trummande orch-armé innanför pannloben...idén till den här drycken föddes efter precis en sån morgon.
den är begåvad med kalium och b-vitamin, släng i dig en flaska när du känner att det behövs. innehållet förvandlar inte orch-armén till skönsjungande alver...men det dämpar iaf de värsta trumslagen (såvida du inte hånglade upp en lajvare kvällen innan."
hehe, lite reklam för oss som faktist lajvar, dock har jag äldrig spelat den typen av lajv... *-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0