Min mat igår...

Nu börjar det äntligen att bli lite vår, igår var det ju underbart varm och solen sken, och fåglarna kvittrade, allt var så fint, och det var tydligen våffeldagen fick jag reda på lagom till att stack från jobbet, så jag gick till hemköp hemma hon mamma, och införskaffade lite gott, men eftersom jag inte har ett våffeljärn, eller min mamma för den del, så fick det bli färdiga, som jag stoppade i brödrosten….

Men det var hur gott som helst iaf, och jag slapp ”laga” något. Jag köpte frusna bär, lite melon, florsocker och Äkta amerikansk lönnsirap.

Jäklar vad gott det var, och det såg gott ut, jag blir så läskad nu igen bara jag ser på bilderna!

 

Och föresten, var inte oroliga ni skall få se dagens outfit, idag, jag skall bara vänta med det tills jag kommit hem till min mammas… så kan jag passa på att visa dagen Dolce bild då också.

Men igår efter jag åt mina våfflor, så stack jag till slottskogen med min cykel, efter att äntligen fixat ett extra lås till den, och satt på den en cykel korg.










Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vad det ser härligt ut. Här har vi fortfarande massor med äcklig snö kvar.

2010-03-27 @ 17:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0