Mamma är tillbaka!

Så nu är min mamma tillbaka i sverige, jag skall, kanske ut i mån och leta rätt på en ny mobil till mig och henne i morgon på dagen, min blev ju borttappad lagom till att att jag skulle börja min nya praktikplats.... så jag har kännt min helt mobil "naken" i vad som känns som evigheter nu, och tack vare detta så har jag varit mindre närvarande med mina vänner, men ett stort sorry om detta till min Chica Lejla, som haft lite otur på sissta, men var lugt allt kommer att bli bra, och vi skall hitta en tid att träffas om jag så måste slita dig från ditt jobb någon dag eller från din kille! hihi, NÄ, kanske skojar lite*-*
men ni skall få lite godbitar av min imån, nu skall jag städa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0