Hemma sjuk idag

Just nu mår jag lite bättre, men jag har inte kunnat få i mig någon mat fören nu, så inte så konstigt att jag inte mått bra, den villa bara inte stanna nere! mitt huvud gör markant mindre ont och jag är lite mindre seg, men konstigt nog fortfarande trött.
Nu skall ni få se på lite bilder från igår, när jag var hos mami, hon skall ju åka iväg i mån kl07.00 så jag kommer inte att se henne igen på 2 mån, kommer att sakna henne, skall ringa och prata med henne sen ikväll innan hon skall lägga sig (de skall ju upp kl 05.00 typ) packa bilden på morgonen o allt....
Ja, ni jag är helt osminkade  och är lite för mycket saker framför mammas hall spegel, men inget blänk nästan!
Rätt söt outfit iaf.
Medan mami, är borta så kommer jag att till och från att ta hand om Dolce:
detta är hans favorit sak att busa med i  hallen, en tiger, som också är en matta! söt
Jag kommer då och då sova inne i stan så att stackare inte kommer att vara ensam, och om han blir för ensam, så kommer jag att ta hem honom då och då till mig, dock inte en längre stund, för fjant o han kommer inte bra överens under längre tider.
Nu skall jag sitta och ta det lungt ett tag framför en film och hålla tummarna att jag kommer må iaf 70% bättre än i morse!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0