215 miljoner kronor?

SHIT!?!
hur kan man ens börja veta vad man skall göra med så mycket pengar? jag läste om det just på aftonbladet.se
Vinnaren hade inte kunnat gå att få tag på när de skrev artikeln, men ja du, vad skall man säga, jag visste inte ens om att man kunde vinna så mycket pengar, de flesta kan ju inte ens tänka sig vad det skulle kännas som att vinna den största vinsten i sveriges hittills största vinst....
Om han inte redan vet om det och fått en hjärtattack, och det är därför han inte har svarat i telefon, när de ringt honom.....
Vad hade du gjort om du vunnit en sån oerhört stor mängd pengar?
Personligen så har jag inte en aning om jag hade ens klarat av att ta hand om faktumet att jag vunnit så mycket, men jag tror att jag hade köpt en Ö, så jag slipper alla som hade velat åt mig och de vunna pengarna, för det lär ju vara halva sverige.....
Vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Den 27 April så startar den sista säsongen av The Hills, nu är trailern ute och den måste bara ses. Kika in=)



http://hillsandcity.blogg.se/2010/march/the-hills-trailer-sasong-6.html

2010-03-31 @ 01:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0