Scoretto

I did it again, i bought something i really could not afford!
Jag var sjuk hela morgonen, och jag lyckades inte ta mig ut ur sängen alls på flera timmar efter det! Men jag tänkte att nu när jag mår lite  bättre och inte kan sova lika lätt för att jag var kass förut så skulle jag passa på att visa detta! Nu ska ni allt få se, mina fina skor som jag bara kunde inte säga nej till! Även om det var de sista av mina pengar som gick till dem, iaf de sista av mina pengar som jag kan lägga på nått denna månaden, jag sparar resten till mat och att ladda på mitt månadskort, så om ni hittar några hundralappar på gatan, så kan ni gärna skicka dem min väg! hehe *-*
till och med Fjant tyckte de luktade gott *-*  han har bra "smak"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0