Min födelsedag i bilder

Jag började min dag med en jätte smarrig frukost....
pannkakor, glass, jordgubbar och banan,  mums!
Sen när jag var klar....
Jag och min väska på väg till stan att träffa min mamma för middag...
jag på sjömagasinet med mamma innan vi fick maten och dricka...
cosmos
champagne..gott
jag med champagne...
en aptitretare, cheasecake med ingefära och nått kött
lite toast....
och skaldjur så klart!
sen när vi var klara på sjömagasinet tog vi en till drink av cosmopolitans på avenyn, och sen träffade jag Tomas, och vi firade resten av min kväll med att äta Kött, på Texas Longhorn, mums

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 16:54:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Lejla

Hej tjejen!!! Vackra bilder bella!!! Sjömagasinet är underbart, var där en gång förra året, skall definitivt besöka stället igen. Texas Longhorn ligger väl på Linnégatan eller? Ser gott ut det där...vi får hitta ett eget ställe och fira våra underbara år =) Puss och kram

2010-06-07 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0