Tidigare ompysslat

Jag har gjort en hel del ompysslingar på olika plagg de senaste månaderna, så jag tänkte uppdatera er om några av dessa som jag tror att jag tidigare ej visat er!
Jag skall börja med den klänningen jag gjort om och bar på Jul(när jag fira de med mamma och Tommy här i sverige innan min Tjeckien resa)
Jag är väldigt nöjd med denna, den är svart och köpt på H&M månaden innan jul.
Framsidan:
fram axel
bak
Innan jag gjorde om den var den bara svart med inget på alls, lite tråkig enligt mig så jag gjorde något åt det! And now its pretty! *-*


Nästa är, en klänning från Bik Bok, som jag ett tag sedan fyndade då de hade någon form av kampanj...mins ej för hur mycket eller när. Även denna var helt svart innan!
fram
bak
Så, nu har ni sett allt jag har gjort om hittills, men var inte oroliga, det kommer fler! Jag har fortfarande minst en tröja jag skall göra om lite, och nu när jag tänker på det kanske två. skall kolla och återkomma när jag har påbörjat/gjort klart nästa projekt!
I nästa inlägg, det jag fyndat på super super REAn...det vill säga slut REA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0