Omgjorta Plagg

NU, har jag äntligen tagit kort på de plagg jag gjort om, eftersom jag köp dessa kläder nästan helt för att göras om, så har en hel del av dem, fortfarande pris-lappen kvar, men nu dröjer det inte länge innan jag kommer att använda dem för första gången!
denna har ni ju sett bilder på innan den var omgjord, i ett omklädningsrum på mig!
fin axel detalj, en gammal brosh och en kjedja.
en H&M Tröja, som jag ville piffa till lite, har använt den rätt länge, men ville ha lite mer "blig"
En, draperand cardigan från Gina Tricot, som jag köpe i två färger, en fick jag gratis dock, för jag hade fyllt mitt stämpel kort, men normal pris 149kr, utan nitar, så klart! "-"
Den vita blev lite grekiskt inspirerad, men den svarta blev mer tuff och hård!
en gammal H&M top, som jag hade tröttnat på, nu kanske den blir en ny favorit, får se!
så vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0