Hemma igen!

Efter mycket om och men, så har jag sen jag kom hem i torsdags kväll, städat och fixat här hemma, äntligen kollat på min post och allt annat nödvändigt ont "-" NU skall ni få se vad jag hade på mig idag när jag klev ur dören, då jag skulle köpa ila lakan, och en "hatt" för micron, du vet en sånn man skyddar micron med från stänk av maten... vet inte vad det heter, men hittade en på Clas Ohlson inne i nordstan idag 19kr, super bra! Hittade även ett fint lila lakan inne på hemtex på rean, 99kr, till och med jag hade råd med det! "-"

Jag var på väg ut och för en gångs skull så passade jag på att få Tomas att ta några snabba bilder, de blev sådär, för han e så pass längre så jag ser mycket kortare ut än jag är! Jag är bara 161cm lång, men här ser jag fetare och kortare ut, skall fixa mitt stativ inne i mitt rum, men just nu har jag inte plats, för jag har inte städat sen innan jag åkte på jul-resan!
Men nu skall detta ändras på! >Så för hoppningsvis kommer jag att få en liten foto-hörna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0