Donuts Always Make u feel Better

Jag tror inte att det är mycket som kan snabbt få en att le och bli gladare än Donuts bara genom att ses framför en, så blir man genast gladare, och piggare.
Jag hade tänkt att jag skulle göra donuts idag, men jag tog den lata vägen, jag köpte donuts idag, och glaserade dem själv, för de brukar inte ha någon god glasyr på de som säljs på ica!
Så, vanilj donut frosting med sprinkles, och chocklad frosting, vanligt vis så gillar jag vaniljen bäst, men idag så blandade jag vanilj med choklad på de sissta och det var BÄSTA glasyren jag gjort på länge, dock gjorde jag glasyren för lös så den blev inte fast, men det gör inget, de fick åka ut i kylan på balkongen och bli kalla donuts! hihi"-"
Innan:
efter:
nu tänker jag titta på en film, och dricka min första COCA COLA, på 4 dagar, mmmmm. "-" Yes i like COLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0