Brunch

Idag när jag vaknade runt tio tiden, tänkte jag att jag skulle ta en sväng in till stan så runt 11, ringde jag min mamma, och vi genast bestämde oss att jag skulle med dem i bilen på en tur runt stan. Tillslut så kom vi till Mölndal där mamma, jag och Tommy åt Brunch (alla fall jag, för jag hade inte ätit frukost eller lunch) och sen så stack vi runt till olika möbel hus, för att titta på en ny soffa till mammas vardagsrum, för hon gillar inte sin svarta nu när hon har Dolce (hennes katt), blir för mycket hår!
Men till slut så hittade vi en på rea, den var cremé beige-vit, jätte fin, och djup, med mysiga kuddar!
sen åkte vi runt och kolade på serie tidningar för mamma är ju galen i dem! Men jag fick lite kalle Anka, några "feta" pocket böcker, jätte bra, perfekt för att sitta och läsa på Toa, hihi men sant, gör inte alla det? "o"
Iaf, sen hittade vi en thai butik och jag fick lite godis.
mums, lätt kryddade puffiga kakor, med söt smält socker på! mums, jag åt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0