Box Projekt 1

Nu har jag fått nog av alla mina tråkiga sko kartonger som jag har samlat på mig genom åren, de innehåller mina prylar, så som mina skiss saker, block, pennor, och mina nagel saker, flasknaglar, nagellack, m.m.
De är jätte användbara men rätt fula, så nu har jag fått nog av att titta på dem, och att gå igenom var enda en utan att kunna hitta det jag vill ha tills jag tittat igenom den sista! Men nu skall detta förändras!
Med lite Lim, present papper i glada färger, och några fina etiketter!
Detta blev resultatet på två av mina 20 boxar
så, nu börjar det att se fint ut, men limmet är så kladdigt och fastnar på mina fingrar så lätt så jag orkar bara göra ett par åt gången!
vi kanske hörs lite senare ikväll, men annars imån! Jag skall bli bättre på att uppdatera min blogg nu, när jag kommer att vara klar med vårstädningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0