Baileys

Jag är inte en person som dricker sprit ofta, men då och då gillar jag att ta en liten drink,ett glas vin till maten om det är en fin middag, eller en shot baileys... eller tequila rose.
Men jag har inte prövat baileys övriga smaker, så som:
Jag hittade denna, och jag tyckte att den ser god ut, undrar vad den är gjord av?
Finns det något godare än en söt-sliskig otroligt kalori fylld  drink? Nope dont think so!
Jag tror ändå att många människor, har en tendens att dricka för mycket, och ibland är jag riktigt stolt att jag inte låter mig själv någonsin bli så full att jag totalt tappar kontrollen av mig själv, sårar andra eller att dricka så mycket så att jag inte minns något dagen efter... Visst det kan säkert vara skönt att glömma vissa saker tänker ni, men om man inte har något tråkigt att glömma bort, så är det inte behövligt att glömma kvällen innan!
Jag älskar att gå ut och dansa, jag älskar även att tappa kontrollen även då och då, men för mig så kan jag säga att jag inte måste tappa kontrollen helt för att kunna ha en underbart kul natt!
Så mitt tips för någon som skall ha en helkväll ute, drick så mycket din kropp klarar om du vill, men varva iaf med vart-annat glas med vatten. och skall du dricka massor, så försök att inte blanda spritsorter, blanda inte shottar, vin, drinkar och öl, håll dig till en sak, detta kommer att få dig att må så himla mycket bättre dagen efter!
Party with care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0