T-Shirts

I går var jag lite deppig efter att jag lämnat min mamma, hon är för övrigt fortfarande sjuk, men jag försökte få upp mitt humör, genom att gå runt lite på stan, ofta så hjälper det, jag brukar sällan köpa något när jag är lite deppig, för det kan ofta bli fel, men jag hittade 3 T-shirts som jag bara var tvungen att ha, för två av dem var i de färgerna som jag har tidigare letat efter, turkost och corall, för nu har jag börjat att accumilera lite mer vår-sommar kläder/färger så att jag kommer på gladare och piggare humör.
älskar medelandet på denna: I AM FASHION! hihi *-* sooo me!
Denna har jag tittat på sedan den dykte upp på Gina Tricot, men bestämde mig att igår skulle den följa med mig hem!
Sedan har vi denna vackra Corall färgade T:n, och trycket är rätt roligt med! "YOU CANT CHANGE EVERYTHING!
Alla glada, eller ja, kanske inte den grå, men fin, och den glittrar lite! *.* hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0