Projekt 10 x 2

Jag har ju en fasination med puff ärmar, så när jag hittade dessa två "klänningar" långa toppar, så kom jag på i går, var jag ville göra med dem, jag har nu gjort om dem lite, men de var bara simpla och hade inga detaljer på sig från början!
kedjor från Kappahl REA, andra delar från H&M armband
trekanter, är halsband 10kr REA Lindex
Kedjor, från gammalt halsband och från dessa halsband!
Så nöjd, och det blev jätte fint, tror jag skall ha på mig den randiga på Söndag, skall kanske ut och göra nått skoj!
*-* hör av mig lite senare med mer skoj!

Kommentarer
Postat av: Lejla Smajlovic

Hi bella! Va snyggt..du är alltid så innovativ...kommer på grejer...!!! Har alltid själv velat köpa på lite smycken och puffa till basic linnen eller toppar...måste bara lära mig hur man kan sy fast det...kanske du kan ge mig en kort lektion =) Väldigt snyggt...speciellt kavajen som du fick av mamma...ser fram emot när du ska ha på dig den! Kram

2010-02-21 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0