På stan med mamma

Igår, var jag  helt slut efter jag gått och testat på det nya gymmet, jag tyckte att det var jätte skönt att äntligen gå på gym! Jag orkade inte göra mycket efter gymmet, men det kommer att bli bättre för varje gång jag tränar!
Jag skall nu visa er alla fina bilder från stan!
Från ZARA: alla plagg förutom toparna är från REAn!
Från Lindex:
Från MANGO:
Och till sist och minst: jag skall testa dessa två och sedan skall jag ta och blogga om vilken var bra, vad var kasst, med mer....
Min outfit:
Mamma o jag äter på Slim food<-
mamma nyser, hihi, *-* nu kommer hon kanske bli sur på mig för det är ingen "fin" bild, men jag gillar den, den är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0