Idag, var jag...

Inne i stan en snabb sväng, då jag har skadat ryggen i förra veckan när jag ramlade på en hal fläck, så känner jag att jag måste fixa min rygg nu, så imån, har jag fixat min första tid NÅGONSIN hos en massör, aldrig, aldrig varit innan, så jag är lite orolig, tänk om jag får mer ont av massagen än utan? Nä, nu kan det väl inte bli värre, men jag har 60 min på mig så jag hinner ta det lungt och kanske inte göra så...pang på från starten, inte vet jag, har bara haft vänner  typ som masserat mig bra innan, men de är ju inga experter, som tur e så kommer detta att ske i samma hus som min mamma bor, så om något blir värre, så kommer jag att kunna gå upp och lägga mig eller be dem att ta mig till sjukhuset i VÄRSTA FALL...nä, jag håller tummarna!
Men iaf så jag kommer till sak, jag var inne i stan idag också för att min mamma skulle till frissan, och det är inte ofta mamma gör det, så jag passade på medan jag köpte alvedon, vicks och näsdukar för min förkylning, så klippte och färga de sig min mamma, hon blev jätte fin tycker jag!
en räddare i nöden!
Ma, hon ser jätte fin ut ju! Även om vissa delar ser ut som de är en ton av rosa!
Medan Ma, färgade och klippte sig så bjöd hon mig på Lunch, eller ja, hon gav mig pengar att gå äta lunch, så jag slapp sitta och titta på när hon färgade håret!
gissa vad det blev???
YOU GUESSED RIGHT!!!
SUSHI!!! *-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0