Gratis Gott *-*

Vår är snart här!!!! I accessoarer är den redan här!
Jag hade ju bonus på Stämplar från Gina Tricot, tack vare att jag och mamma var ute och shoppade, så kunde jag fylla kortet, och sedan en vecka tillbaka då vår smyckena kommit in på Gina, så har jag tittat till just 2 st jätte fina halsband, som jag velat ha! Så det fick bli dem, annars så brukar jag bara köpa halsband och billiga kedjor, som jag skall dekorera kläder med!
ord pris 159, mitt pris 0;-
Halsband, tre pärl band, olika färger, ord pris 99;- mitt pris 0;-
tassel kommer från Lindex 29kr
Kedjor, är ett halsband som jag hittade idag från kapphals REA typ 15kr. Och vipps så har du en fin dator väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0