Tillbaka igen!

Efter jag kom hem så var jag helt slut efter min resa, och nu har jag varit skit sjuk, och fortfarande är sjuk, har fortfarande öroninflamationen, kvar, men iaf ingen feber, men jag har fortfarande antibiotika kvar att ta.
Jag är skit uttråkad, har  massor med städning att göra, och har INGEN färsk mat i kylen!
Men nu ska ni få se lite bilder från min resa, Tjeckien är underbart på sommaren rena lugna, fridfulla, gröna, paradiset!
jag fåväg till Tjeckien, hade HELA baksätet för mig själv, och en god banan!
lite bilder från vägen till tjeckien, detta är tyskland tror jag....hmmmm eller danmark kanske..
på båten till tyskland
innan jag åkte hemifrån så tog jag dessa bilder....

Kommentarer
Postat av: Marcel

Hoppas du blir bättre snabbt!

Jag har själv velat åka till Prag ett bra tag.

2010-08-02 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0