Vad man inte gör....

för att få ett bra foto....
Jadu, jag blev biten gång på gång på gång, bara för att få det perrrrfekta fotot *-* hehe
Jag höll en katt godis som Fjant är helt GALEN i!
Först, fjant sömnig, utan mutor, utan godis, inte så aktiv direkt, han ÄR en LATKATT...
lite mer action...
bit ett...
lungn, i väntan på att få godis, han känner lukten, men inte mycket mer.
Jag har använt manuell fokus på alla dessa, så stolt just nu, men om två dagar kommer jag tycka de är kassa...suck
Alltid den mest kritiska...är jag mot mig själv!
och nu skall ni få se en ny vaken, liten knudd, som låg i mitt knä, och sov, sen tog jag denna bild, när han vaknade till... hehe, he looks like skit!

Kommentarer
Postat av: Marcel

Så nuttesöta!

Vi har ju en katt på besök här ibland med.

2010-04-06 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0