SJUK

jag kommer inte att uppdatera på ett par dagar, jag är så sjuk att jag bara ligger och sover när jag inte försöker att få i mig mat alvedon, eller vätska....

Jag mår verkligen skit och kommer nu att gå och lägga mig igen med gosen Dolce, jag får iaf lung och ro när jag är här med dolce, slipper oroa mig om två katter som vill leka konstant!

Detta inlägg är mestadels för min mamma då jag nu ikväll har stängt av min mobil, men ma, du vet ditt hem nummer om du vill mig nått...

Din, sjuka LLT :(

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Stackars dig, Anne. Jag tänker på dig.

2010-04-15 @ 13:12:09
Postat av: Tina

Krya på dig!

2010-04-17 @ 16:40:18
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Marcel

Krya på dig vännen! Kram

2010-04-21 @ 04:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0