Min middag

Jag åt sallad, och jag unnade mig något som jag villat testa ett litet tag nu sen jag läste om den underbara blandningen av mousserande vin och jordgubbar, FRESITA, chilienskt, och ja, det smakade faktiskt jordgubbar, en flaska går på ca 80kr, och jag tycker att den var helt klart värt det! Den har bara 8% alcohol, och det var perfekt för jag blev inte det minsta full, bara lite "glad" av två stora glas. perfekt att dela med någon annan, när man vill ha det lite somrigt och roligt utan att bli full, inte att jag ofta blir det, för jag vet inte ens om jag måste ha 2 fingrar för att räkna upp antalet gånger per månad  *-*
jag hade inte nog med is för att kyla den dock, så jag tog de gamla isglassarna jag hade totalt glömt av att äta ett halvårsedan, men de funkade perfekt för att kyla flaskan! hehe *-*

Kommentarer
Postat av: Marcel

Fan vad sanslöst törstig jag blev nu!

Öhhhh!



Hoppas du mår bättre!

2010-04-29 @ 01:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0