God Morgon alla

Frukosten idag bestod av A-fil, med bannanskivor, te, som smakade skit, tror det har legat för länge eller nått, smakade inte gott iaf, och jag som var så himla sugen på frukt te, men, men man kan inte alltid få som man vill, nu skall jag snart in på ett möte, i väntan så postar jag detta från min lapptop ;)

Mina katter var hur hungriga och desperata som helst i morse, jag brukar aldrig mata dem innan jag går och lägger mig för då kanske de spyr medan jag sover,och det är inte trevligt att vakna till, har haft problem med lilla knuddes mage i ett ar dagar nu nämligen :(
Men jag hoppas att det ska vara över nu, ska som sakt på möte idag, så jag vet inte om jag hinner skriva så mycket mer nu, men jag ska lämmna er med min rukost på bild, sen lite senare så kommer dagens underbara outfit *-*





bye for now *-*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar frukostmat!! :)

Synd att du inte vann tävlingen eftersom du gillade Twizzlers så mycket! Men jag hittade mina på Discshop så kika in där om du får abstinens!

2010-04-12 @ 20:33:20
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0