Fick paket idag! *-*

Gissa vad som finns i paketet!!!!
Tack, vare ett tips från en annan bloggare lindajohannacaroline.blogg.se, så kan jag stålt säga att jag har äntligen fått tag på mina älskade twizlers, inte lika färska som i USA, men lite tuggande kan jag nog stå ut med! *-*
Köpte twizlers för 200kr typ, jo och en förpackning skittles, som jag också saknat men inte lika mycket, eftersom det köpte jag när jag var hos pappa på cypern, men på cypern har de inte twizlers, vad jag har sett, så jag har saknat dem otroligt!
och hela boxen bara för lilla mig *-*
hihi, gissa vad jag sitter och äter nu tro? haha, LLT´s the happyest candy muncher in the world right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0