Feber och kan inte sova

Ingen bra kombination, trotts att jag hoppades att jag skulle kunna ta mig till praktiken, så börjar det inte se ut så, men ni kan ju iaf glädja er åt att  min hals mår bättre idag.
Jag tänkte att det var lite väl länge sen jag uppdaterade nu tack vare denna förbannade förkylningen, men nu ska ni få lite bilder att titta på tills jag mår bättre, sjuka jag och lite katt-bilder
och min middag som jag tillslut lyckades att laga, tog mig bara en hel vecka....nä, men en vecka att orka laga mat och inte bara värma mat!
Men den var värt det!
Pizza slices med bara ost och tomas sås, guachamole med köttfärs i taco krydda och lite kebabsås mmmm...
Kanske ska försöka att äta nått och försöka att sova igen, håll tummarna att jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Marcel

Näring, vatten, vila.

Den heliga tre enigheten.

2010-04-22 @ 05:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0