Tävling med Foki

Nu skall jag för första gången tävla med söta lilla Foki,(http://fokis.se/) och www.Gizmo.se
Nu, så är det så att jag aldrig vinner saker, men eftersom jag hade lyckats att komma först i kön på Jimmy Choo, så tänkte jag ge det en chans! Så håll tummarna för mig allihop!
OK, så det absolut  snyggaste skalet jag hittat på www.Gizmo.se, är ett mycket läckert, svart skall med jättefina svarta blommor, som jag antar sticker ut lite lätt från skalets yta, den kan lätt beskrivas som ett vackert inslaglings papper för en mobil som att få en vacker gåva, som skyddar och förfinar din iphone.
Du kan finna skalet här: http://www.mrgizmo.se/products/iPhone-3G-3GS-NaturalTouch-Case-svart-med-blommor.html
Skulle vara överlycklig om jag fick vinna en iPhone, jag tror inte att det finns så många roligare mobiler än iPhonen. Jag har en mobil just nu, men den funkar selektivt, det vill säga när den inte får för sig att flippa ut och stänga av sig eller bara rakt av låsa sig.
Hålla tummarna att jag vinner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0