Städ dag...

Så idag har jag städat, men jag har även tagit med mig lite sushi hem, som jag hade köpt på Slimfood.
Den smakade ovanligt mycket godare än den brukar, men tror nog det har att göra med att jag fick den just som JAG vill ha den, det vill säga Maki rulle med avocado, lax och gurka, och massor med soja och wasabi...
Glömde ta en bild innan jag åt upp dem dock, så ni får nöja er med en internet bild.
Så himla gott!
Jag har även färgat mitt hår och mina bryn idag, det blev fint fast jag är inte sminkad idag så jag ser lik-blek ut. men ni får se en bild, iaf.
Jag har även varit nere en sväng till tvätt stugan, för att äntligen få lite tvätt gjort, säger äntligen, för det var så mycket tvätt, eftersom jag som vanligt hade glömt mitt tvätt tid, det händer ungefär var annan gång jag skall tvätta.
Men just nu sitter jag med ett glas kall cola, och skall titta på Americas Next Top Model, som jag fått tag på online, som denna (den 13) säsongen, handlar om att plocka fram en Top Model som är min längd, typ 1,60 lång till 1,70, tror jag det är, men de är iaf "normal" korta tycker jag och det är jätte skönt, en av mina favoriter är Nickole, (vet inte om jag stavat det rätt) hon är jätte "udda" och skit skön, men också jätte söt, med sitt röda hår, och sina missförstånd...he he, kanske lite som jag. Fast hon är jätte mycket smalare än mig, och sötare.
Så ni får alla ha det så fint, jag lägger upp lite roliga biler i morgon, tills dess...
Bye for now, good night,
sleep tight and don´t let the bed buggs bite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0