Natt manekyr, och Pedikyr

Jag har försökt att hålla mig vaken, då jag försökt medvetet att hålla mig vaken, för att få nått skoj gjort idag, det vill säga titta på en tv-serie eller två, efter jag hade städat klart hela lägenheten, så har jag pysslat lite med mina naglar, de är inte så jätte fina, men det var något att hålla mig vaken med iaf!
Jag väntar på att mina acrylnaglar skall komma på posten så att jag kan göra egna skoj mönster och färg kombinationer med glitter och sånt, för det har jag inte gjort på länge, jag brukade göra sånt förr, men inte nu på ett tag... Skall bli skoj att ta upp det igen, och kunna variera sig lite, för jag har ju naturligt starka och snabb växande naglar, så jag brukar inte "behöva" använda acryl, med det är skoj!
Så här såg min fötter ut innan...
Så här ser de ut nu.
Och så klart har jag aderat en kristall på varje tumme på den befintliga nagellacken, som jag fixade på mina händer igår.
Så nu skall jag bara skriva ett inlägg till, sen tänker jag sova, om jag nu kan det, men tror det för jag kan somna hur lätt som helst efter en hel dags städning, så länge jag inte har för mycket att oroa mig om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0