Jimmy Choo Part 3

Kalla jag, innan Lejla dök upp.
Det regnade och allt såg så fint ut när ljuset lyste upp, som om det brann.
bygge av metall inhägnade för mode galna människor.
Selina och Vivian
Kön, inte långt efter nordstan öppnats, så den blev längre...
här satt vi, längst fram i kön!
jag trött, lystnade på någon, mins inte vem som sa något..
glada flickor.
Första fem med armband Coolt!, jag med grön kofta.
Selina i bakrunden, Amir, lite like Sideshow Bob Tyckte jag.
inne i butiken
massor med folk som väntar på att få komma in till skorna!
efter shoppingen skulle det så klart bli photo opp!
Här har vi alla 5!
Selina, Vivian, Lejla, Jag och Amir.
Också bilden från GP.... ser lite lätt borta ut, inte den bästa vinkeln heller!

Kommentarer
Postat av: Lejla Smajlovic

Hej på dej söta Anne! Superbra blogg =) Vill bara säga att det är jättekul att du har skrivit "la historia" om vår väg till Jimmy Choo =) hehe. Superbra bilder, dock att vi såg lite trötta ut men who cares. Ja hade jättekul med dig och de andra i vår Top 5 group. Inte bara att jag fick underbara grejer från Jimmy Choo, utan en vacker upplevelse att träffa nya människor och hoppas att några av dem är kvar med mig livet ut. Vi får ta en fika efter Tjeckien resan. Puss och Kram / Lejla Jimmy Choo number 2 =) hehe

2009-12-18 @ 12:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0