Jag utan smink

Jag har sett att många har en fascination av att se på folk, som inte är sminkade, jag vet inte om jag känner mig naken, utan, men jag brukar inte sminka mig så ofta när jag skall ut, oftast när det gäller vardagar, så blir det inget eller lite smink, typ maskara och läppglans, eller om jag inte har sovit, så tar jag på lite täckande under mina ögon.
Men annars så blir det bara smink, när jag skall någon stans skoj, eller bara känner för att "klä" upp mig!
Hur är det för er, känner ni er nakna utan smink?
Jag hade inte kunnat överleva mina "trötta" dagar (dagar som jag har ringa under ögonen) utan min sheer lights pen, från elisabeth arden, köpt från Åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0