H&M Nyheter

H&M

Jag var igår kväll på H&M webb shop och såg dessa underbara plagg, tänkte jag skulle ha med dem på min blogg, vem vet jag kanske till och med köper hem någon av dem, får se....Ni kanske kan komentera och rösta på vilken jag borde köpa. Vad tycker ni?
Nummer 1;

Ett par läckra skor i vad som ser ut som ett ormskinns mönster i svart tyg och guld detaljer, gillar inte vanligtvis guld, men i detta fall så får jag nog hålla med om att det ser mycket fint ut.
699;-


Lite mycket, men de har en kraftig klack.
Nummer 2;

En cardigan, lite genomskinlig, svart, med liten puff-arm, som är bra för folk som mig, som tycket att de har för breda över armar...hihi ;) men det är sant, de distraherar och tar bort uppmärksamheten från dem!
349;-



Nummer 3;

En liten, kort jacka med puff, denna slutar strax under midjan gissar jag på, då jag ej sett den i verkligheten, men den är Svart och läckert puffad, så åter igen tar den bort från mina armar ;)
349;-


Nummer 4;


En svart Klänning, som kan lätt passa med allt man har i garderoben, eller matchas till lite färg glada accessoarer, den har axel vaddar, och ser lite ribbad ut på axlarna, en fin detalj.
199;-



Oj, vad svart detta blev, och jag som oftast har färg glada plagg på mig, jag älskar nämligen kläder. Men jag lovar att nästa H&M inlägg jag skriver kommer att innehålla färg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0