Ullared

Ja, ni, jag har idag varit Hela förmiddagen bortrest till Ullared. Allt Började igår, när min mamma sa att de ville åka till Ullared dagar innan det var planerat, men eftersom jag har sovit sent varje dag så trodde jag inte att jag skulle kunna komma upp i tid om jag låg hemma, så jag och Tommys dotter Sandra (vet inte om det stavars med s eller z, sorry) sov i takvåningen inne i stan, tur att hon stod ut med att  ha sällskap för annars hade jag aldrig tagit mig ut ur sängs, i tid. Vi fick sällskap av två jätte söta små hundra, Theo och Catlin (också osäker på stavning, kommer säkert bli rättad) se nedan. Men iaf, det var så himla varmt där, och jätte jobbigt att somna, så jag vaknade stup i kvarten, Sandra med, men till slut så gav jag upp när jag såg att Theo ville komma till min gäst säng och kjela, så jag visade honom att han kunde komma genom att flytta bort mitt täcke, även han var för varm! och då kom han, lade sig och jag klappade  honom, han bara slickade mitt ansikte hela tiden, särskilt när jag försökte gäspa! Men klappade honom vidare så jag slapp bli dräglad på lite.
Sen gick vi tillslut upp runt halv 6 och gjorde frukost, jag gjorde en Coco åt mig med två skink mackor, åh vad jag var snabb på att äta, jag bara glufsade i mig dem.
Men iaf, till slut så lyckas jag klä på mig, och sminka mig, sen åkte vi iväg.
Vi lämnade hundarna i varberg hos Sandras mamma och sen åkte vidare till Ullared, det tog ett tag men vi var äntligen där. När vi väl var där, så gick vi runt i 1,5 timme sådär lagom lång tid, orkade inte tillslut kolla efter leggings, med det blev avsminkning och kattmat för större del, och mamma var så snäll att hon bjöd på hela notan, jag har en jätte snäll mamma, (har jag nämnt det) hihi "-"
Men jag fick inte med mig allt, mamma fick med sig mina peel-off masker, men jag skall ta dem på torsdag, för då skall jag göra mammas naglar,och vi kanske skall kolla på lite godis och sånt.
Vi hade skoj och maten var rätt bra med, jag åt hela min lax med romsås och potatis, mums.
Theo
Catlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0