Tjeckland

Så, nu har jag äntligen kommit till datorn, och fått internet att sammarbeta med mig, så nu kan jag kolla mail och blogg då och då.
Nu skall ni iaf få se en massa fina bilder jag tagit, hoppas ni gillar dem.


Detta är mimi
Hon är en väldigt lekig, mysig tjekisk katt som gillar att bli kliad på magen konstant! "-"



Här har vi Donna, en väldigt söt, kjelsjuk hund, som just nu måste bantas ner för hon väger aldeles för mycket! hihih, men söt är hon och jätte trevlig!



donna, och hennes söta nos



En av mimis favorit vardags aktiviteter är att ta över Donnas hundkorg....busig liten mimi "-"



Cokosh, dem fluffigaste och största katt jag någonsinn sett, skit, han är så himla söt och lurvig "o"



snö Donna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0