packat hela dagen

Så idag har jag packat, ock städat nästan hela dagen, jag har även letat fram mina termo-byxor, som jag hoppas fortfarande passar, det var länge sen de så till snö! Jag har varit så upptagen att jag inte haft för mig några äventyr idag, så därför skall ni få några katt bilder av mig, för min ena att har varit på äventyr idag iaf! hihi "-" Ni skall även få lite tips på vad jag tycker är fint från H&M´s hemsida.
Det tog Fjant 1,5 timme innan han ens märkte att han hade något på sitt huvud, hihi, inte mitt fel att han hittade ett klistermärke och fastade i det! "o"
Inte nog med det, han bosatte sig på ett underlägg på köksbordet också!
Så söt, tänkte lämna er med en katt bild, jag tidigare visat er, men tåls att visas igen, så himla söt och fjantig!
Och detta var då inlägg nr 99? snart hundra då...hihi, my first hurdred! "-"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0