Outfit Testing

Jag var inne i Bik Bok under min julklapps jakt, och jag kunde inte motstå att gå in och testa dessa två klänningar.
Då jag hade lite julklapps pengar och fick en slant av mamma att köpa nått till mig så köpte jag en av dem, den med små nitar på, dock bara för att den saknade en massa nitar så fick jag den för halva priset så jag fick bara betala: 124kr typ, vilket jag tyckte var helt oki, för ni vet ju att jag gillar en utmaning, jag har redan börjat att jobba på den, att erätta de missande nitar med annat, men ni skall få se resultatet på lördag hoppas jag då jag skall förhoppningsvis bli klar. "-"
Såg först nu, när jag kollade på bilderna, att någon hade pussat på spegeln, hihi, snyggt? "-"
Jag ser lite väl trött ut, men inte så konstigt
Superstressad, jag har ju sprungit runt som en galning, Med saker till resan, och julklappar, ush, men nu är allt klart, skall bara ha tandkräm också, sen är jag helt färdig, skall pack lite till ikväll, sen det sista på lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0