ont i huvudet

Efter jag kommit hem från att mata mammas katt Dolce, för hon är i köpenhamn, med sin kille, så fick jag en sånn himla huvudvärk, den bara kom "o"  ush.... Jag fick svidande ögon, och ljus kännslighet, och jag var tvungen att gå runt med mina solglasögon innomhus hela kvällen, vilket var lite omständigt då det blev rollspel ikväll med killarna ;)
Det var skoj att spela, men jag tror inte jag var så skoj, men jag gjorde mitt bästa, de hade dock rätt skoj åt mig, då jag sitter i min lilla soffa utbrädd, med filt, och solglasögon, och de utbrister.
"fan vad du ser ut som en diva" he he !-! lite skoj var det!
Men nu skall jag snart sova, tänkte jag skulle uppdatera er lite om vad jag gjort idag innan, sen blir det natta natta för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0