min mammas naglar

Jag gjorde mammas naglar hemma hos henne här om dagen, men de blev inte så bra, för vi hade brottom, och det blev lite fel, men mamma blev gannska nöjd, problemet var att mamma förra naglar, som hon gjorde i Turkiet då hon var där på semester i förra månaden, då hade de förstört hennes naglar, de hade inte satt på något under lager av lack för att skydda naglarna från att frätas sönder, så mammas stackars naglar var HELT förstörda enda ner till nagel kanten, så det hade frätat igenom hennes naglar.
Jag lyckades till slut efter 3 timmar få bort hennes gamla naglar och sätta på nya!
så här blev de iaf. Skall fixa nya åt henne när jag kommit tillbaka från Min semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0