Inlägg 100

<---länk
Känns passande att det skall handla om kläder från H&M, för det är ett av de företag som jag gillar mest, alla deras saker, kan man ha så många olika kombinationer till, och man kan göra om nästan allt, det mesta kan man lägga till paljetter, nitar eller annat fint på då en hel del av deras plagg är enkla, still säkra och matchar med allt! Men en hel del av deras nyare saker följer även trender, vilket är jätte skoj, för då blir det mindre jobb för alla som inte vill jobba för mycket på sina kläder, eller betala jätte mycket för något man kanske kommer att slänga in i sin garderob om ett havlår, och inte använda igen!
Så här är min lista av vad jag tycker är fint just nu:
Här har vi två tröjor, som slutar strax efter midjan, perfekt att ha innanför en kort skinnjacka! Kostar just nu bara 99kr, så passa på!
en klassisker är en något "naken" tröja, som man kan ha till sina leggings med ett linne under, himla fint!
Den klasiska tröjan med knappa, varm och fin
cardigan billig, minns inte pris just nu, men skynda de försvinner snabbt, bara att lägga till lite paljetter eller nitar eller både och på axlarna eller var du nu känner för och vuilá du har en helt ny tröja!
En "gubb" tröja, riv upp den lite, och knyt ihop ändarna och så har du en helt annan och modernare tröja, att böra med jeans eller bara som den är med leggings som en klänning .
svart, simpel, och lite trendig
en tröja som jag personligen tycker är mer än bra prisat 99kr, den är varmare än den ser ut, supermjuk och jätte cool detalj på axeln, enda nackdelen är att den kliar lite om man inte tar på sig något under den, iaf det jag tycker! "-" men jag är lite konstig också! hihi.
Så med detta sista inlägg, och några få ord till, så tackar jag för 100 roliga inlägg som jag hoppas att ni uppskattar att läsa och titta på!
Och jag säger nu god natt, har massor att göra i morgon, skall försöka att blogga i morgon innan åker från Sverige, kan tänka mig testa att mobilblogga från varje stop längst vägen till Tjecklandet, men bara om min mobil vill, och om jag är vaken. Hoppas att kunna blogg från semestern, så om inte en god natt, och en god jul till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0