Igår...

Jag var så himla konstig igår, så det blev att jag gick och la mig tidigt för jag mådda väldigt udda och orkade verkligen inte sitta uppe. Så idag får jag se till att fylla in er på de saker jag tänkte fylla er in på sakerna jag tänkte berätta om igår.
Jag sitter just nu framför min laptop medan jag sitter och tittar på ett avsnitt av melrose Place (den nya) serien.
Och dricker en kopp varm chocklad som har massor av grädde på med chocklad och liten shot espresso i då, jag själv inte gillar kaffe, men det kan behövas ibland, men all chocklad maskerar smaken av kaffe.
Så här får ni en fin bild på min varm chocklad med kaffe och grädde... i min Piglet mugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0