Första December

Såhär lär ju inte göteborg se ut i jul, men som tur, så skall jag ju åka bort mellan, jul och nya året, 20-02.
Idag är den första December, och det är de första minusgraderna på min termometer, för den läser -1C
Så jag antar att det inte kommer att vara en solig och varm dag idag, Men det kanske kan bli en skoj dag iaf. Tror jag skall ta en sväng in till stan och se om espresso house har några nya goda jul-drinkar, medans jag går runt i h&M butikerna. Skall kolla efter ett par billiga leggings till, jag känner att jag kommer behöra dem,så kallt som det kommer vara dit jag skall. och de har katter med där, så jag kommer bli hårig som bara den, kanske ett par grå leggings, så att håren inte syns så mycket. Jag berättar lite senare mer om dit jag skall....bit för bit. Mer spännande så.
Men gissa vad jag äntligen gjorde igår?
Jo, jag fick äntligen se:
på bio, det blev jag och Tomas, som jag släpade iväg för att se den,
Den var bra, inte storyn för den var incorrect som bara den, med hjälp av den framtida geologen som satt brevid mig (Tomas) så kunde jag få en lite klarare bild, på vad av det som hände kunde och inte kunde hända!
Men en del var så självklart fel, till och med jag fattade att det var fel, som t.ex, att aska som kommer ur en vulcan är ca 900c och en maskin t.ex ett flygplan hade total dött och först hetats upp så mycket att folket i hade minst sagt kokat, och planet hade stannat dött i lufyen, det var många sådana här missar, men efekterna, och den sköna idén bakom att skrämmas, var skön, och jag ger den totalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0