Förlåt mig :(

Jag har varit jätte upptagen de senaste dagarna, men nu skall ni få veta var jag har haft för mig! Det är ju nämligen så att jag skall åka till Tjekien, på söndag, så jag har haft fullt upp nu när vi skulle fira jul hemma hos mamma igår.
Dök upp hos mamma tidigt på eftermiddagen igår, och hjälpte till med mat lagningen, medan min mamma slog inte presenter.
Ni skall få se bilder på mina presenter, på lördag efter jag plockat hit de sista från min mammas, fick en micro till slut iaf. skönt för finns ingen säker att använda här hemma, Tomas har ju en sedan tidigare som jag kan använda, men vill inte för den är så gammal, att jag inte vill, den låter kontigt, och allt blir ojämnt tillagat, för den har inte någon snurrande "taldrick" i sig. så ni kanske kan förstå varför jag inte bar hem den.... Men micron fick jag från Tommy, fick en massa fina saker från mamma, något som jag velat ha jätte länge, men tänker inte berätta mer om det nu, det får ni vänta på, för nu skall jag berätta om de senaste dagarna istället.
I tisdags var det jul shopping fullt upp, fick lite pengar av mamma, så att jag kunde köpa lite julklappar åt Familjen. (ja, jag är fortfarande fattig, men kanske inte länge till hoppas jag) Iaf, jag gick och tittade på New moon, för jag fick ju en biljett från Gratis bio tidigare i år, som jag inte hade använt upp, den absolut sista, så jag var glad att jag hittade den, trodde inte jag hade kvar någon, innan bion, blev det en varm coco, på espresso house.
Jag tyckte att filmen var bra, trotts att jag tycker att vargarna är bäst, och inte mr Vampire i detta fallet, och det är sällan jag säger det då jag är en vampyr tjej, eller ja, jag brukade ju vampyr lajva.... Om ni vet vad det är? Fråga mig gärna annars!
"-"
Jag åt även sushi då. he he...mmmmmmm.
Jag satt faktist där och åt för en gång skull, lite skakig bild, sorry....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0